Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10405/25478
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorUniversidade do Porto, 1911-pt_PT
dc.contributorReitoria da Universidade do Porto, 1911-pt_PT
dc.date.accessioned2011-03-25T12:25:52Zpt
dc.date.accessioned2011-03-25T15:08:42Z-
dc.date.available2011-03-25T12:25:52Zpt
dc.date.available2011-03-25T15:08:42Z-
dc.date.created1977-01-27pt_PT
dc.date.issued1977-01-27pt_PT
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10405/25478-
dc.descriptionDocumentopt_PT
dc.description.abstractSummary of the meeting between the reorganisation Commission of the Faculty of Economics - University of Porto, and its teacher, to discuss the contents of the application-document previously sent by the latter.en
dc.description.abstractSíntese da reunião entre a comissão de reestruturação da Faculdade de Economia da Universidade do Porto e os respectivos docentes para análise do conteúdo do requerimento-exposição anteriormente enviado por estes últimos.pt_PT
dc.format.mediumLivro; Papel; Impresso; Razoávelpt_PT
dc.format.mediumDisco; Magnético; Bompt_PT
dc.language.isoporpt_PT
dc.relation.ispartofDiário Popularpt_PT
dc.relation.ispartofseries472 - Arquivo Noticiosopt_PT
dc.rightsopen accesspt_PT
dc.titleFaculdade de Economia do Porto: reunião da equipa reestruturadora com os professorespt_PT
dc.title.alternativeFaculty of Economics of Porto: the restructuring team meets the teachersen
dc.typeArtigo em jornalpt_PT
dc.identifier.isadgPT/UP/REIT/472/AN4-2065pt_PT
dc.identifier.uodocAN4-N2065pt_PT
dc.relation.thumbhttp://repositorio-tematico.up.pt/bitstream/10405/25478/2/AN4-N2065-P579.png.jpgpt_PT
dc.relation.imagehttp://repositorio-tematico.up.pt/bitstream/10405/25478/1/AN4-N2065-P579.png-
Appears in Collections:ADUP REIT - Recortes de imprensa [1919-1987]

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AN4-N2065-P579.png668.52 kBimage/pngThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.