Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/10405/25349
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorUniversidade do Porto, 1911-pt
dc.contributorReitoria da Universidade do Porto, 1911-pt
dc.date.accessioned2011-03-25T12:20:31Zpt
dc.date.accessioned2011-03-25T19:41:28Z-
dc.date.available2011-03-25T12:20:31Zpt
dc.date.available2011-03-25T19:41:28Z-
dc.date.created1974-05-10pt
dc.date.issued1974-05-10pt
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10405/25349pt
dc.descriptionDocumentopt
dc.description.abstractSummary of the plenary session of students from various levels of education in Porto, to discuss the situation of education and the proposals to be implemented. The proposal to appoint Dr. Lindley Cintra for the Ministry of Education is welcome.en
dc.description.abstractSumário do plenário dos estudantes dos diversos níveis de instrução da cidade do Porto para análise da situação do ensino e das propostas a implementar, sendo aclamada a proposta de nomeação do Dr. Lindley Cintra para a pasta da Educação.pt
dc.format.mediumLivro; Papel; Impresso; Razoávelpt
dc.format.mediumDisco; Magnético; Bompt
dc.language.isoporpt
dc.relation.ispartofDiário de Notíciaspt
dc.relation.ispartofseries472 - Arquivo Noticiosopt
dc.rightsopen accesspt
dc.titleEstudantes do Porto sugerem em Plenário o Prof. Lindley Cintra para ministro da Educaçãopt
dc.title.alternativePorto students propose Professor Lindley Cintra for Minister of Educationen
dc.typeArtigo em jornalpt
dc.identifier.isadgPT/UP/REIT/472/AN4-195pt
dc.identifier.uodocAN4-N195pt
dc.relation.thumbhttp://repositorio-tematico.up.pt/bitstream/10405/25349/2/AN4-N195-P79.png.jpgpt
dc.relation.imagehttp://repositorio-tematico.up.pt/bitstream/10405/25349/1/AN4-N195-P79.png-
Appears in Collections:ADUP REIT - Recortes de imprensa [1919-1987]

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AN4-N195-P79.png1.47 MBimage/pngThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.